Över ytan igen


Det
blev visst inget med tv-serien Klassträffen som min gamla högstiadeklass blev uttagen till. Programmet är inspelat men tydligen tyckte de inte att det var tillräckligt bra (tillräckligt mkt intriger?) för att sändas. Så nu får mina gamla klasskompisar inte se sig själva på tv... de är lite besvikna tror jag. Jag är mest besviken att jag inte åkte med haha hade jag fått resan, pengarna och sluppit vara med på tv :)

Nu är jag frisk igen, skönt nog och var tillbaka på jobbet idag. Snabbt in i jobbet med examensrätterna för nya lärarutbildningen och nu är det skarpt läge för att börja skriva själva ansökan. Spännande. Men känner att det nog är bra att börja med två dar på jobbet och sen få fortsätta vila upp mig lite. Var helt slut imorse efter min lilla promenad ner till jobbet. Inte helt i form än.

Tur att det finns bra tv serier att titta på när man är sjuk. Har kollat klart på säsong två av True Blood nu och det var grymt bra. Alexander Skarsgård är ju riktigt snygg i den serien måste jag säga :)





Syster yster kommer hem i helgen och vi har en mysdag planerad med IKEA besök, kattmys och bio. Det ser jag fram emot :)


Kommentarer
Postat av: emma

jag längtar massor!! puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback