Nytt erbjudande angående Klassträffen


Idag ringde de igen angående serien klassträffen,
de ringde mig i december och frågade om jag var intresserad. Nu är det tydligen klart att det ska bli vår klass som ska vara med och då ringde de runt igen för vissa förutsättningar hade ändrats nu. Bland annat så får man 50 000 kronor för att vara med och resan är till Sri Lanka. Måste säga att jag blev lite frestad, av pengarna och av resan men sen var det ju den lilla detaljen att det ska spelas in en tv serie som ska visas på Kanal 5 :) Så jag tackade nej igen.

Och nu har jag fått veta att det är inte bara vår klass utan hela årskullen som gick ut -96, alltså 120 personer. Inte alls lika kul som om det hade bara varit vår klass, eller de två musikklasserna. Jaja det ska bli galet kul att sitta och kolla i vår sen :)


Har varit hemma hos föräldrarna och fikat och myst framför brasan. Nu är jag hemma igen och ska plocka iordning lite inför imorgon. Första dagen på nya jobbet, känns vääldigt spännande!!





Kommentarer
Postat av: kellie

håller tummen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback