Oväntat samtal



Fick ett galet samtal idag från nån castingperson på Kanal5 som undrade om jag skulle vara intresserad av att vara med i deras nya program Klassträffen. De ska skicka ner en klass för en återträff i Florida,
info här. Haha helt galet och jag blev lite lagom förvånad och frågade om det var ett skämt :) Kan inte tänka mig att jag skulle vilja umgås med min gamla högstadieklass i två veckor och dessutom inför en massa tv-kameror. Ska bli intressant att se programmet sen och se vilka galningar det var som tackade ja :) Vår klass skulle ju vara ett väldigt intressant fall det förstår jag ....

Igår var det julbord med kommunstyrelsen på Odensnäs, hur gott som helst. Och lite vemodigt att vara med på ett ks-sammanträde för sista gången. Det har varit väldigt intressant och lärorikt.....



Nu ska jag iväg och skriva mitt prov för förarintyget. Hoppas det går bra nu, vore rätt bittert annars.


Kommentarer
Postat av: kellie

gud vad sjukt!



skulle aldrig ställa upp!



Hoppas dagen varit bra och att provet gick bra!

kram k


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback