Wicked game


Blev en skön eftermiddag med lite shopping och sen middag med vänner. Vi pratade en del om relationer och jag kom och tänka på ett
inlägg jag skrev för ett tag sen om känslor utifrån en situation en vän gick igenom då. Letade rätt på det igen och inser att jag fortfarande känner väldigt mycket som jag gjorde då. Och att det finns fler situationer som får mig att tänka på samma sätt. Lyssnar på denna ikväll

Lite speciellt på jobbet den här veckan då chefen är sjuk och mycket blir liggande. Vi försöker göra så mycket vi kan ändå men man inser att vår lilla sektion är lite sårbar när en försvinner....och på torsdag ska vi tacka av en kollega. Blir tårta och sen drar vi iväg för lunch och turridning på Bångbo gård. Hoppas, hoppas att det inte regnar bara.

Idag längtar jag efter sommarsolnedgångar i skärgården......







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback