Höghöjdsbana Björnön

 
I onsdags hade vi planeringsdag med jobbet ute på Björnögården och dagen avslutades med att vi gick deras höghöjdsbana. Jag har ju gått två andra höghöjdsbanor men tycker inte det går att riktigt jämföra dem med varandra, för alla banor är lite olika, olika hinder och så beror det så mycket på vilka man gör det ihop med tycker jag. En rolig grej just på Björnön var att vi hade ett extra linbanefäste utöver de två säkerhetshakarna att använda i de banor som var riggade som linbanor, man fick rejäl fart och det var riktigt kul att susa fram mellan träden. Allt gick bra för oss allihopa, både den delen som var på 4 meter och den på 8 meter. Sen lyckades jag på nåt vis trassla in mig i en bana med linor man skulle gå i, och satt så ordentligt fast att en kollega fick klättra ut och hjälpa mig loss. Det gick bra men fick lite blåmärken att visa upp efteråt. Blev en bra teambuildningövning kan man säga :)
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback