Dom band som binder mig

 
Det är den här fina tiden på våren när det dyker upp röda dagar mitt i veckan och gör tillvaron lite trevligare :) Den här veckan är ju torsdag en röd dag och jag passar på att vara ledig även på fredag. Så endast två arbetsdagar kvar den här veckan nu, lyx!
 
Och nu när vi har så fint väder så blir ju den där arbetsmoralen lite utmanad helt klart haha. Var och åt lunch med en kollega på Öster Mälarstrand idag och det var riktigt svårt att åka tillbaka till jobbet sen. Men då underlättar det ju att få vara lite extra ledig snart och om en månad åker ju jag och Ems till Grekland en vecka! DET känns ju hur soft som helst att ha det så nära nu. 
 
Började jobba på solbrännan på föräldrarnas altan i söndags:
 
 
 
Idag är det måndag vilket innebär cirkelfys med bästa tjejerna :) Idag blev det dessutom en mil på crosstrainern innan passet så efteråt var jag rätt mör kan jag säga. Lite darrig i benen när jag cyklade hem men nu efter en dusch så känns det så skönt! Träning är verkligen den bästa medicinen mot det mesta :) och idag mot alla tankar och funderingar som snurrar i huvudet om att saker och ting inte är som man önskar, blir lite tilt i huvudet ibland när jag inser det. Men en dag i taget så ska nog detta lösa sig det med.... 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback