1 maj i solen

 
 
Skulle absolut kunna vänja mig vid en ledig dag så här mitt i veckan :) Speciellt när den varit så skön som idag. Vaknade i hyfsad tid och åt lång frukost och gosade med kissarna i soffan. Sen bar det av på cykeln hem till föräldrarna där jag och mamma har röjt bort ris och krattat gräsmattan, med lite pauser för mys i solen och supergod lunch: nässelsoppa och lax. Blev sen otroligt sugen på en löprunda i det fina vädret så cyklade till Rocklunda och tog 5 km spåret. Körde intervaller för att vara lite försiktig med knä och hälsenor men det kändes bra så blir nog en repris snart igen. Underbar känsla i skogen med fågelkvitter, blåsippor och sol. Lycka! 
 
Work in progress...
 
 
 
 
 
 
 
Nu har jag precis ätit och kollat på måndagens avsnitt av The Newsroom och tror nog det blir soffan resten av kvällen :) Känner mig skönt trött i hela kroppen och solvarm i ansiktet vilket är livskvalitet om nåt! Och nu bara två arbetsdagar kvar den här veckan innan det blir lediga dagar igen. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback