Wayward Angel

 
 
Innan jag skriver nåt annat så måste jag passa på att slänga in ett filmttips: The Perks of Being a Wallflower (Tack Emma för tipset <3 Så himla fin och ikväll precis vad jag behövde se! 
 
Och för att sammanfatta den senaste veckan kan jag väl säga att det har varit en intensiv jobbvecka och en bra helg :) Och att det ska bli väldigt skönt med den kommande påskhelgen och några extra lediga dagar. Har inte så himla mycket planer men få tid att träffa lite vänner står högt på listan. 
 
Var ute och promenerade idag i solen och hittade mitt första vårtecken :) Nu tycker jag våren kan få lägga i en extra växel för vad härligt det är med gröna växter och blommor! Kom igen nu, vi längtar! 
 
 
 
Och så ett ord på vägen:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback