Dagar i solen

 
Efter midsommar...
 
Cityfestival. Grillkväll. Fest hos mig. Kajenhäng med Linda. Första semesterdagen med gofika. Power meet picknick med fina folk. Trädgårdsfest med allsång.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Imorgon blir det sol och bad med Linda och sen måste jag ta tag i att tvätta och packa för segelsemester :) Ska bli så underbart härligt att få komma ut på sjön igen. Fly allt här hemma ett tag och bara vara i naturen. Få tid att bara vara, läsa böcker, sola och bada. Hinna ifatt sig själv och hinna tänka klart alla de tankarna som snurrar i huvudet. 
 
Sen hoppas jag på fler upptåg och äventyr med alla fina folk här hemma när jag kommer tillbaka :) <3 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback