Bara jobb

 
Det är den här tiden på året nu när jag går in i min jobbubbla med årsredovisningen. Det blir inte mycket annat än jobb, träning, äta och sova just nu. Träningen är i alla fall min ljuspunkt för annars skulle jag inte palla jobbet tror jag. Så skönt att komm ahem och vara lika trött i kroppen som jag är i huvudet efter en jobbdag. Då sover jag som bäst.
 
Idag är det fredag men utan den där riktiga fredagskänslan då jag kommer jobba i helgen. Men ska i alla fall ta en sovmorgon imorgon innan jag sätter igång. Det som ändå är skönt med den här perioden är att den har en sådan tydlig deadline och jag vet att det blir lugnare efter det. Så då gör det inte så mycket att det är lite intensivt just nu, kan till och med vara lite roligt ibland :)
 
 
Och idag skiner solen, lite väl kallt för min smak men ljuset är väldigt välkommet!
 
Ha en skön fredag!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback