En dag på isen

 
Riktigt underbart vinterväder har det varit idag! En sån dag kan man ju inte sitta inne så jag hängde på mamma och pappa ut på isen. Och vi gav oss på att prova långfärdsskridskor för första gången :) Har inte stått på ett par skridskor på säkert tio år så det var lite ovant i början men det gick riktigt bra och var rätt kul också! Vi tog en paus vid södra Björnön och fikade innan vi åkte tillbaka och den här dagen kan jag leva på ett tag. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
För er som har Netflix så måste jag tipsa om serien House of Cards som nyss släpptes där. 13 avsnitt finns just nu, Kevin Spacey i huvudrollen i ett politiskt drama runt makthavare i Washington, riktigt bra måste jag säga! Och för ett annat mer feelgood drama så kolla in filmen Pitch Perfect som går på bio just nu, garanterat skratt och mysfaktor på den! 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback