Sista semesterdagarna

 
Nu är då den här sommarsemestern slut för den här gången. Imorgon börjar jag jobba igen. Skulle ju ljuga om jag sa att jag var alldeles jublande glad över detta faktum haha men jag kan verkligen inte klaga på nåt, semestern har varit underbart skön. Känner mig ordentligt utvilad både i kropp och själ och jag har hunnit med att göra allt jag ville. Med litet undantag för att det inte blivit så mycket träning som jag önskat kanske men det ska jag råda bot på med början imorgon :) 
 
Räkkryssningen i onsdags var väldigt trevlig! Torsdagkväll träffade jag Tina och Eva och åt middag på stan. Fredag och lördag blev baddagar i grusgropen i Vad, vilket underbart ställe! Och så var det kräftskiva/inflyttningsfest hos Martha i fredagskväll med Emma och igår kväll hade jag och Ann räkafton hos mig och avslutade med drinkar på stan. Fest i dagarna fyra med andra ord :) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Idag har det blivit lite pyssel här hemma inför jobbstarten imorgon. Tvättat, plockat undan, handlat och lagat matlådor så nu ska jag väl vara redo för att dra igång vardagen igen... och det känns ändå helt okej. Jag ser fram emot den här hösten och hoppas att den blir allt jag önskar. 
 
  
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback