I Did It!


Tjoho jag klarade det och blev godkänd på ledaruttagningen! :) Var rätt rejält nervös innan men peppade mig med att tänka att jag skulle försöka ha roligt. Jag gör ju detta för att jag tycker det är kul! Och det gick bra! Så klart märkligt att ha tre personer stå och titta på och bli filmad haha men de var snälla och såg glada ut :) Sen fick jag besked en stund efter vi var klara att de gärna vill ha mig som ledare! :)

Så nu är utbildningarna planerade till september och oktober och så mycket som folk pratat gott om dem så ska det bli riktigt skoj!

Glad tjej idag :)


Kommentarer
Postat av: A-K

Vad roligt! GRATTIS!!! Jag har ju hört om flera som träffat sin blivande make/maka på dessa utbildningar så vem vet hur roligt det verkligen kommer att bli, haha.

2013-04-24 @ 16:29:44
Postat av: Lotta

Yey! Grattis igen gumman! Massa kramar

2013-04-26 @ 09:51:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback