Tv tips

 
Hade en väldigt "nyttig" dag igår med träning på förmiddagen, hem och laga massa lunchlådor, tvätta, städa och sen blev det övningskörning med pappa. Har ju faktiskt tagit tag i det där med körkortet nu även om vi tar det i lugn takt utan tidspress. Känns rätt kul än så länge :)
 
Sen blev det myskväll hemma och då det inte var så mycket kul på tv så tänkte jag ge en ny serie en chans som jag läst en del om, Scandal. Jag blev helt såld! :)  Första säsongen har precis börjat sändas på svensk tv och den andra är igång i USA. Olivia Pope är min nya idol :)
 
 
Jag har förberett denna andra FF vecka med matlådor så det känns bra. Inser att det är nyckeln att lyckas, förberedelser! Imorgon blir det konferens i Stockholm men jag ska ta med mig mina kesoburkar och undvika allt godis :)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback