Torsdagstankar

 
Underbar höstdag idag, 10 grader och sol :) Så kan det få vara fler dagar. Tog en promenad på lunchen och det är så skönt att komma ut. Måste bli bättre på att prioritera det för även om det känns som man inte har tid så blir jag mycket mer effektiv resten av dagen om jag får komma ut en stund.
 
Bion med mamsen i tisdags var riktigt bra: Bröllop i Italien var en feel good film med lite Mamma Mia känsla (utan sången :) Fast måste säga att jag gillar den danska titeln: Den skalliga frisören, bättre, förstår inte att de måste byta så där. Det är verkligen en himla bra grej det här med gratis förhandvisningar genom Bioklubben!
 
Annars domineras nyheterna just nu av det fantastiska målet Zlatan gjorde i gårdagens match mot England, helt galet snyggt! Och så har yttelrigare en Sverigedemokrat avslöjats med rasistiska och sexistiska uttalanden. En Sverigedemokrat? Kan inte förstår varför folk är så himla förvånade? :) Däremot är det ju lite intressant att få veta exakt hur den där filmen kom i händerna på Expressen. Där lär det finnas en rätt intressant historia med tanke på att SD filmade det själva.
 
Skönt med torsdag i alla fall och efter jobbet blir cirkelfys och har lyckats få med mig Tina denna gång! Får låta bli att göra illa ryggen den här gången gumman :)
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Tina

Tack för en riktig genomkörare igår! Känns ordentligt i kroppen idag kan jag säga:-) Klarade mig från att göra illa ryggen även om kettelbellsövningen känns lite i svanken idag. Ha en trevlig kväll ikväll så ses vi på söndag. Kram!

2012-11-16 @ 10:25:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback