Skyltsöndag

 
Idag var det skyltsöndag och jag var nere och tittade med Linda och hennes kompis. Det var bondens marknad, gycklare, fin julskyltning och så tände de all fin belysning inne i stan. Vi tog en god fika och sen var det häftigt fyrverkeri till musik. Mysig avslutning på helgen!  (bilderna tog jag när jag promenerade hemåt efter fyrverkeriet därav att det inte är nåt folk på bilderna, det var annars rätt mycket folk nere på stan idag) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Så är det bara en månad kvar till julafton. Dags att börja fundera på de där julkapparna alltså :) Annars är det full fart på jobbet, en hel del som ska hinna fixas innan jag får två veckors ledigt över helgerna, det ska bli galet skönt! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback