Efter helgen kommer måndag...

 
Efter en mycket bra och trevlig helg så känns det väldigt mycket måndag idag. Drömde massa konstiga drömmar inatt så vaknade alldeles svettig och stirrig och så allmänt seg i huvudet, blää.
 
Fick i alla fall till en promenad ut i solen på lunchen och det var skönt. Ser fram emot att köra igenom kroppen med lite löpning och ett cirkelfyspass ikväll så hoppas jag att jag sover bättre ikväll sen!
 
 
 
Helgen då? Jo den var som sagt en mycket mysig historia. Emma var hemma i helgen och då vankas det fredagsmys med familjen och det var precis vad jag behövde. Tacos och Skavlan en klassiker som ska avnjutas med dem man tycker allra mest om <3
 
Jag och Emma tog en shoppingtur på Eriklsund i lördags och ja jösses där var vi inte ensamma direkt men vi hade gott om tid och fick gjort det vi skulle. Och hade rätt trevligt under tiden :) Lördagskvällen tillbringades i Barkarö hemma hos Ann och Magnus med god mat och vin.
 
Igår var det ju Fars dag och då vi minsann har världens bästa pappa så skulle han så klart firas med paket och god mat! :) Mer familjemys! :) Vi blev vääldigt mätta och trötta så hoppade över övningskörningen igår men får bli bättring till nästa vecka så jag inte tappar det lilla självförtroende jag börjat bygga upp.
 
 
Veckan som kommer blir det rätt mycket jobb, förberedelser med årsredovisingen och lite annat jox. Annars lite mer disciplin gällande mat och träning så jag inte tappar allt jag uppnådde med fitnessfigten :) Andra trevligheter är att jag ska gå på bio två ggr! En kväll med mamma och se förhandsvisning på Bröllop i Italien och så ska jag och Tina se sista Twilight-filmen så klart! Däremellan ska jag klämma in en afterwork-kväll med jobbet på Fragolino. Ja men det kan nog bli en rätt bra vecka ändå bara jag får slut på den här måndagen snart :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback