Afterwork


I fredags hade jag en himla trevlig afterworkkväll. Alltid de oplanerade kvällarna som blir roligast på nåt vis. Var först med kollegorna på Fragolino som bjuder på lite italienska delikatesser om man dricker nåt glas. Gott och trevligt. Skönt att kunna sitta och prata i lugn och ro.

Sen gick några stycken av oss vidare till Skybar och tog ett par drinkar och lyssnade på pianotrubaduren. Lite mer folk där kan man säga :)

När kollegorna begav sig hemåt hittade jag på Carro kusin, Emelie och Jessika på Indigo så det blev lite vinhäng med dem. Himla skoj att träffas det var ett tag sen!

Så hemma var jag inte förrän efter ett :) Lite trött i lördags så det var skönt med en lugn myskväll med Petra. Sushi och Så mycket bättre :)

Idag har jag hunnit med lite pyssel här hemma: hängt upp ljusslingan på balkongen, tagit fram vinterkläder och rensat skoskåpet. Tagit en mkt trevlig promenad. Och så har jag och Tina varit på bio och sett sista Twiligt filmen!


En mkt bra helg! Nu laddar jag för ny (förhoppningsvis) trevlig vecka!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback