Veterinärbesök


Igår fick kissarna besöka veterinären för sin årliga vaccination och så fick de tandstensborttagning för första gången. Det gick bra. Maija fick dra ut en tand som såg dålig ut men annars så såg deras tänder helt okej ut skönt nog. Dock tog det rätt lång tid när vi kom hem innan de ville gå ut ur burarna och de var rejält vingliga ett par timmar och kräktes ett par gånger. Så jag sov inte alls så bra i natt utan låg och lyssnade så allt var okej. Imorse var det fortfarande lite trötta och åt inte på en gång så jag jobbade hemma på förmiddagen för att hålla lite koll på dem (himla skönt med ett flexibelt jobb så det gör att göra så) Men vid lunch så åt de, drack och gick på lådan som de ska så då kände jag mig lite lugnare. Lite hönsmammig skulle man kunna tro :)

Här är de helt utslagna mina hjärtan:




Som ni kanske ser så är bilderna inte helt hundra i kvalitet (och då är de ändå redigerade med Camera + appen) och det verkar vara så att det glas jag bytte på baksidan av min iPhone blivit rejält repigt över linsen till kameran så bilderna blir jättesuddiga nu. Grymt irriterande och får nog ta och byta glas igen tror jag för nu blir det inte alls så bra bilder.... och det är ju synd när ändå iPhonekameran är så pass bra som den är.



Ikväll är det Kent <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback