Positiva saker


Min kollega Anna-Karin hänger på och ser Kent i Eskilstuna den 31 maj!! Biljetter inköpta och det kommer bli en grym vecka med Kentkonsert på torsdagen och sen bröllop på lördagen :))

Jag vann biobiljetter igår på en FBtävling anordnad av nya Filmstaden i Västerås. Brukar aldrig vinna sådana där tävlingar så det var lite extra skoj :)

Tog en löprunda i spåret på Rocklunda igår efter jobbet och det gick hur bra som helst att springa 5 km, både med orken och med fötterna. Så nu är jag himla peppad att fortsätta och pressa ner tiden lite!

Idag är det fredagskänsla på jobbet då vi ska flytta kontoret imorgon och vi alla ska jobba hemma. Blir dessutom en soft jobbdag då vi mest ska packa klart....

Solen skiner och ikväll blir det CF....

Japp det var min positiva lista för idag :)
Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback