Nya tag


Äntligen helg!! Det har på många sätt varit en lång och intensiv vecka så helgen är efterlängtad! Och idag känner jag mig pigg igen efter en skön hemmakväll igår. Tog ett träningspass på gymmet och sen hem till tvsoffan och onepiecemys :) Och efter en lång sovmorgon imorse så känns det som världen ler lite mer mot mig.

Har dock vansinning träningsvärk i armarna efter ett träningspass på gymmet i torsdags med min kollega. Körde helt klart andra övningar än jag brukar och fick en liten påminnelse om vikten av variation. Men känns lite gött med träningsvärk också haha känns som jag gjort nåt bra på nåt vis.

Nu blir det inte så mkt mer träning i helgen då jag ska till Uppsala i eftermiddag och fira finaste Lotta som fyller 30 år tjoho!! Grattis tjejen du är en sol i mitt liv!!







Och måste bara tillägga hur fint det är att Kent släpper nya låtar igen. Det är verkligen som att återse en gammal vän och få skapa nya minnen tillsammans. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback