Trettonhelgen


Fyra lediga dagar försvann väldigt fort. Men det har varit väldigt bra dagar. I torsdags var jag hemma hos föräldrarna och badade bubbelbad, myste framför brasan, åt middag och bara slappade framför tvn.

I fredags var det dags för Joannas och Jakobs 30 års firande och det blev ett riktigt partaj! Det är så kul att gå på en välordnad fest med mat, dans och trevligt folk. Vi hade verkligen hur kul som helst och jag hade träningsvärk i vaderna efteråt efter allt dansande i höga klackar :)



Igår blev det en rätt lugn dag men sen kom Petra och Ulrika hit på kvällen och vi åt lite mat, drack lite vin och pratade. Vi hade funderingar på att gå ner på stan men tyckte vi hade så trevligt att vi blev kvar hemma. Vilket i efterhand nog var ett klokt beslut :) 

Var lite seg imorse men hängde på mamma och pappa ut till Lövudden för en promenad i solen vid Mälaren och det var otroligt skönt och vackert! Hade bara med mig mobilen så fick bli några mobilbilder:













Nu sitter jag och myser i soffan efter ha tvättat och lagat matlådor till veckan. Tina kommer hit om en stund och fikar. Sen är det bara kvar att ladda för en hel arbetsvecka igen. Pust.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback