Mycket nu

Ja det säger vi rätt ofta: det är mycket nu. Och det är det ju, helt galet intensivt på jobbet just nu bland annat. Men att man har så mycket omkring sig att det blir en ursäkt för att inte göra det man vill då borde ju det vara en signal att det är dags att prioritera. För man hinner inte allt så är det ju..

För egen del prioriterar jag träningen framför rätt mycket annat. Helt enkelt av anledningen att jag mår bra av det! Och att det är ett utlopp för den stress jag bygger upp under intensiva dagar. Och sen så klart tid med vänner och familj, kommer alltid vara det jag mår bäst av :)

Så ursäkta om bloggen är lite ouppdaterad nu men annat får gå före :) Ser dock ljuset i tunneln, om två veckor ska vi vara klara!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback