Helgen kom och gick


Helgen kom och gick rätt snabbt. Hann dock fylla den med rätt mycket trevliga händelser :)

I fredags körde jag träningsafterwork innan jag landade i tvsoffan hemma, där jag också somnade till Skavlan haha lite pensionärsvarning på den, men var himla skönt ändå.



Efter en skön sovmorgon i lördags tog jag en långpromenad nere vid vattnet och njöt av det fina vädret. Härligt att se lite sol och känna att det går mot ljusare tider nu.



På kvällen var jag och Tina ute på stan. Middag på Varda och sen tog vi en sväng till nya stället Hatthyllan. Himla trevligt ställe måste jag säga. Bra musik som man knappt kunde låta bli att dansa till :) Och det var hur kul som helst till det blev lite för mycket folk runt tolvtiden, då kunde man knappt röra sig därinne. Kul med en riktig tjejkväll i alla fall! :)

Blev frukost till Vinterstudion imorse och Maija gjorde mig sällskap:



Så nu är det söndag igen och håller mentalt på att ladda för nästa vecka när jag kommer jobba väldigt intensivt med att få ihop årsredovisningen. Målet är att vara klara fredageftermiddag och vore ju himla skönt om vi kunde hålla den tidsplanen.... kan man ta helg på riktigt sen :)

Men först en mysig söndagkväll i soffan tror jag minsann! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback