Fullt fokus


Dagarna bara rusar förbi just nu när jag har så här mycket att göra på jobbet. Blir långa dagar och sen försöker jag prioritera att ta mig iväg och träna... sen blir det inte så mycket annat. Riktig jobba, äta, träna, sova veckor nu....

Så helgen har gått åt till att återhämta mig lite. Körde ett skönt gympass med Therese i lördags och det är verkligen en helt annan grej att ha en träningskompis med sig, känns som vi pushar varandra på ett bra sätt att ta i lite mer än vad jag gör när jag är där själv. Men annars har det varit rätt lugnt. Sen är det typ årets fattigaste helg så gjorde inget alls med två sköna hemmakvällar :)

I fredags morse hade vi den här fina utsikten från fikarummet på jobbet:



Nu äväntar ännu en fullspäckad vecka men väntar lite trevligheter till helgen att se fram emot. Afterwork med kollegorna på fredag och sen återträff med gymnasieklassen på lördag. Det ska bli himla kul att se vad alla har för sig nu så här tretton år senare :)


Men ännu är det söndagkväll och den spenderas i soffan med den här gosbollen :)





Kommentarer
Postat av: Cecilia

Jag laddar ner PRO nu. Kommer jag alltid att ha det gratis nu, eller kommer jag att få betala om jag ska fortsätta använda tjänsten?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback