Då var vi igång igen


Nu är det nya året igång. Får dock en rätt soft start med bara två arbetsdagar den här veckan :) Och det räcker, har varit galet trött när klockan ringer kl 7, så dags att jobba på att vända tillbaka dygnet lite.

Nyårslöftet från förra nyår att träna minst tre gånger i veckan missade jag med 28 st träningspass, grr irriterande. Slutade på 128 st pass 2011 och hade behövt 156 st. Jaja det blir till att ta nya tag dett här året :) Vet ju att jag i alla fall skapat mig en god vana och det blir nog inte så svårt att hålla kvar i det nu, för jag märker ju framförallt hur bra jag mår av att hålla igång regelbundet. Och så har jag ju väldigt skoj ihop med mina nya träningskompisar på Friskis vilket är en kul bonus!

På måndag drar jobbet igång på allvar igen med utvärdering av nya nämndorganisationen, utbildning av nya nämndledamöter och så klart årsredovisningen. Men först väntar fyra lediga dagar och det känns ju riktigt trevligt. På fredag är det 30 års fest för Joanna&Jakob (eller säger man 60 års fest då kanske :) vilket ska bli riktigt skoj. Klackarna i taket! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback