Vinter


När jag var ute och övningskörde igår var jag bara tvungen att stanna och ta ett kort på det vackra ljuset. Nu är det verkligen vacker vinter på riktigt.

 

Blev en riktigt mysig söndag igår. Tog mig iväg till gymmet på förmiddagen med lite draghälp från Linda :) Och sen var jag och pappa ute och körde en sväng, tycker det är lite läskigt att köra i all snö och halka men vi tar det lugnt. På eftermiddagen bjöds det på adventsfika hos Ann och Magnus i Barkarö, hur mysigt och gott som helst! Fick skjuts av Lina och Marcus hem och hängde på dem och handlade på ICA Maxi så nu fick jag fylla kylen och frysen med lite välbehövliga basgrejer.

 

Nu är det alltså bara två veckor kvar till jul och jag har inklusive idag nio arbetsdagar kvar. Ska bli otroligt skönt med lite ledigt och jag får ju faktiskt vara ledig 17 dagar :) Känns välbehövligt och det ska bli så skönt att få lite tid att bara vara, kanske kunna ligga och läsa en bok en dag och inte ha så mkt inbokat hela tiden. Mysa med kissarna och äta massa god mat :)

 

Men först ska dessa två veckor avklaras och avnjutas! Denna vecka kommer innehålla jullunch, glöggkväll med jobbet, luciatåg, fest med tema huvudbonad, bakdag med mamma och så ett gäng härliga träningspass! :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback