Gott nytt 2013!

 
 
Gott nytt år på er alla! Hoppas ni får en fin dag och en kul kväll!!
 
 
 
 
För min del blir det middag med vänner hemma hos Ann och Magnus och det ska bli himla trevligt, och gott kan jag tro :) 
 
Satt och räknade efter hur det gick med mitt nyårslöfte att träna i genomsnitt tre ggr i veckan under 2012 och det gick ju väldigt bra. Slutade på 3,7 pass i veckan dvs totalt 194 träningspass det här året :) Får väl erkänna att det drog iväg en del där under oktober med fitnessfighten och träning varje dag, men känns himla bra i alla fall att det gick vägen. Och nu får jag nog betrakta detta med träning tre/veckan som en ny vardag och inget som behöver upmärksammas med nyårslöften :) 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback