Spelkväll


Hade en riktigt trevlig spelkväll med kollegorna hemma hos mig i fredags. Blev pizza, vin, TP och ordrazzel. Kul att umgås på ett rätt avslappnat sätt på ett annat sätt utanför jobbet.






Annars var förra veckan seg som attan då jag drogs med förkylning hela veckan och med det kom ju att det inte blev någon träning. Och jag har nog gått och gjort mig beroende av de där träningsendorfinerna för kände mig allmänt rastlös och eländig när jag inte fick träna :) Men ikväll var det andra bullar och det blev cirkelfys och indoorwalkning så nu är jag igång igen! Härligt!!

Känns som den här veckan har potential att flyta på lite snabbare. Den här dagen försvann i alla fall i all hast då det var läsande av vårpropositionen som stod på agendan och sen hann jag liksom inte med så mycket mer. Ska ju dessutom vara ledig på fredag då jag får besök av Jon från Chicago. Ska bli hur galet kul som helst att ses igen, så här mer än tio år senare :))

På väg hem från jobbet så går jag förbi ett magnifikt vackert magnoliaträd som precis håller på att slå ut nu. Hoppas kunna fota det senare i veckan om det blir fint väder nån dag... hopp om livet! :)

Och en annan kul grej som ger lite hopp om livet är att jag och Eva planerar en resa i sommar! Vi hade inte så himla mycket planerat och en vecka i solen känner jag ett extremt stort behov av just nu! Sjukt kul. Just nu tittar vi lite på Skiathos som ser hur vackert ut som helst. Får se vad det blir :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback