my drug of choice


Märkligt hur en måndag som känts som dagen Gud glömde ända sen jag vaknade förbannad imorse (hur shysst är det förresten, går och lägger sig och allt känns okej och sen vakna arg och sur som ättika?) kan vända helt och hållet efter två tuffa träningspass. Cirkelfys följt av indoorwalking är en riktig urladdning och sen cyklade jag hem med ett leende på läpparna. Helt otroligt vilket beroende av träningen jag skapat hos mig själv, det är verkligen grym drog. De där endorfinerna är inte att leka med :))

Födelsedagsfirandet i Uppsala var mycket trevligt och det var välbövligt med lite kvalitetstid med Lotta :) Kom hem i hyfsad tid igår så jag och mamsen hann med en eftermiddag på Erikslund. Hittade en galet snygg vårjacka och så tog vi en sväng på Ikea och det blev lite nya handdukar, blommor och ramar. Ska ta tag i att framkalla lite nya bilder och sätta upp tänkte jag. Sen kom Tina förbi på kvällen för lite te och söndagmys, så det blev en riktigt bra dag.

Nu är det bara två arbetsdagar kvar den här veckan innan det blir påskledigt! Det känns väldigt skönt och troligtvis rätt välbehövligt med en liten paus och återhämtning....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback