Nu kommer hösten


Äntligen har förkylningen börjat ge med sig på riktigt och idag har jag haft så mycket mer energi. Fått en hel del gjort på jobbet och när jag kom hem drog jag ut på en långpromenad i solen med kameran. Så skönt att få komma ut och röra på sig lite. Nu ser man att hösten är på väg på riktigt....









Har också genomfört torsdagsstorstädning här hemma och sitter här vid datorn nu och njuter av min nystädade lägenhet och en kopp te. Imorrn är det fredag och det ska bli så skönt och skoj med helg! Middag med tjejerna på stan på lördag och middag med familjen på söndag. Trevligt att fylla år :)


Kommentarer
Postat av: Lotta

Hej hej!



Hoppas ni hade en riktigt fin lördag med ös! Massa kramar

2011-09-26 @ 13:55:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback