Lite av varje


Kusin Mikaela fick en liten dotter igår. Söt som socker och allt verkar ha gått bra. Hoppas man får tillfälle att träffa henne snart :)

Var på himla trevlig after work med Joanna i fredags. Och vi tog en sväng förbi Cirkustältet och tog en sista drink innan de ska stänga. Får tacka för en trevlig somar och se fram emot nästa :)

Annars så har jag och en kollega har inlett en matlådeutmaning. Vi känner bägge två att det blir för mycket utelucher och jösses vad det springer iväg pengar på det, lite onödigt känns det som. Så nu är utmaningen att ha matlåda varje dag resten av månaden. Mycket bra spark i rumpan att komma igång och laga bra mat hemma också!


Nu börjar verkligen höstvädret komma igång, igår var det riktigt regn och rusk väder men när jag väl kommit in, tagit en varm dusch, krypit in i min onepiece och parkerat mig i soffan under en filt så var det rätt mysigt med regnet utanför... Vi går ju verkligen in i myssäsongen nu :) Finns en risk att jag kommer bo i min onepiece haha.


Fick lite bilder av Joanna från midsommar som de andra har tagit och drömmer mig tillbaka lite....










Men snart kommer alla fina färger på löven och det är ändå nåt spciellt med den klara luften och ljuset på hösten. Tror på att tänka på hösten som en tid för nystart precis som vi brukar göra med nyår. Sitter i oss sen skoltiden det här med att börja på nytt på hösten.

Lite tråkigt att jag inte har nån kurs på gång nu som jag haft de senaste två åren. Men får försöka hitta på nåt annat projekt. Och så ska kalendern fyllas med roliga upptåg och sociala tillställningar så känns genast det mesta roligare :)

Den här helgen blir lugn men nästa helg är det både The Ark konsert i Sthlm och sen kulturnatt i Vås, och helgen efter det fyller jag visst år :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback