Ashes & Fire


Hösten visar sig från sin bästa sida den här veckan. Soligt och klar kall luft. Löven börjar ändra färg och det är lite som en andra vår med alla fina färger överallt.

Och igår var det fullmåne och den såg verkligen ut som en spotlight ovanför husen....



Ryan Adams nya
Ashes & Fire har kommit ut nu och den här skivan gick rakt in i hjärtat. Är inte ensam om att gilla den, här finns en recension. Ser verkligen fram emot konserten i Uppsala den 9 november!



Träffade tjejerna igår hemma hos Petra och det var som alltid väldigt trevligt. Kollade på fotbollen också och det var länge sen jag såg en så otroligt kul fotbollsmatch! Massa mål, massa hjärta och så vann Sverige :) Blir fint med EM till sommaren!


Ska prova på ett nytt träningspass idag, core bosu. Fått för mig att det är tuffare än ett vanligt corepass så ska bli spännande! Och spännande att se hur pigg jag kommer vara imorrn till mitt och Carros cirkelfyspass :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback