Var-dagar


Måndag, tisdag och onsdag var riktiga var-dagar den här veckan. Jobba, träna, äta och sova. Men men det gör mig inget för trivs ju på jobbet, tycker det är kul att träna och sova måste man ju :)
Vi har haft medarbetarsamtal och lönesamtal på jobbet den här veckan. Och det är alltid kul att få veta att man är uppskattad, kan dock ha lite svårt att ta bra kritik men jobbar på det! Dock är ju detta med lönesamtal inom staten intressant eftersom man aldrig pratar några konkreta summor utan mer på vilka sätt man uppfyller kriterierna i lönepolicyn. Märkligt. Sen får jag se i lönespecen i juni vad nu chefen tyckte att man var värd... ska bli intressant och se vad det blir för tydligen ligger jag för lågt i jämförelse med mina prestationer. Och så kan vi ju inte ha det :)

Kom hem i hyfsad tid idag från jobbet och har precis torsdags-städat lägenheten. Tycker det är så skönt att komma hem från jobbet på fredagen och lägenheten är nystädad, nya lakan i sängen och så kan man bara slappa och ta helg. Det är min plan för imorgon :)

Nu blir det i alla fall en trevligare fortsättning på veckan med middag med tjejorna hos Ann ikväll, klämmer in ett till träningspass på fredag, lördag så ska jag, Emelie och Joanna åka räkbåten och frossa i räkor. Kanske kan bli en sväng på stan efteråt också! :)

Allt har sin tid, både var-dagar och helg!

Sötis Maija:

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback