Tidig, kall morgon


Snö i maj?! Inte okej. Min spontana tanke när jag tittade ut genom fönstret imorse och det dalade ner stora snöflingor var "hmm undrar vad det är för skräp som flyger omkring?"  :)
Och kallt som sjutton är det ute också, var tog den där underbara värmen vägen som vi längtat så efter. Idag sjösätter pappa båten vilket brukar vara ett tecken på att det är sommar men nja så känns det väl inte direkt.

Överaskade en kollega som fyller år idag med att sätta upp massa ballonger på hans dörr imorse :) Han blev glad och får massa grattis från alla som inser att han fyller år. Ibland behövs det inte så mycket.

Ska få iväg en kallelse till nästa veckas utskott och som vanligt är det tajt med tid och sitter och väntar på andras material. Men det löser sig, på nåt sätt så går det oftast ihop sig på slutet trots allt.

Har fått prova-på DN gratis i en månad men dagens insikt är att jag inte ska prenumerera på någon morgontidning då tidningsutdelaren kommer klockan fem och smällen i brevinkastet väcker mig och katterna, som får för sig att det är morgon och ska ha mat. Sjukt irriterande att bli väckt av två jamade katter klockan fem. Får läsa tidningen på jobbet istället :)


Kolla på den här angående att bli väckt av sin katt :)  (glöm inte ljudet)






Kommentarer
Postat av: Ann

Fantastiskt rolig!!!

kramar

2011-05-13 @ 07:59:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback