Söndagsmys



Idag har vi börjat tömma farfars lägenhet då den äntligen blivit såld. Så jag fick hit min fåtölj och katterna bestämde sig genast för att det är deras nya favoritplats :)







Söndagkväll och efter ha varit borta från jobbet i fyra dar ska det bli kul att komma dit igen imorgon. Ska ge mig på ett träningspass efter jobbet också och får se hur det känns med hälsenan. Har försökt ta det lugnt nu i några dar och hoppas att det hjälpt. Cirkelfys är ju inte så mycket att springa heller så borde funka hoppas jag....

Nästa vecka är ju kortvecka då jag ska vara ledig halva onsdag och fredag. Så minisemester ons-tis :) Och enligt prognoserna verkar ju det komma lite fint väder också och det gör ju inget alls! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback