Konferensresa


Det har varit mycket märkligt väder idag med sol ena minuten och ösregn nästa. Har haft ont i huvudet och på jobbet kändes det som alla var mer eller mindre sega idag... gick dock hem i hyfsad tid för att hinna fixa lite inför omvärldsanalyskonferensen i Göteborg vi ska åka på imorgon. Ska bli himla kul att få komma iväg några dar även om det nog kommer bli rätt intensivt också. Kommer nog vara hyfsat trött när jag kommer hem på fredag så då blir det nog inte mycket mer action än en hemmakväll i soffan :)

Var och tränade idag och har haft lite känningar i min högra hälsena sen jag gick i dåliga skor en dag på jobbet. Har inte tänkt så mycket på det men idag hann jag bara jogga 2 km på löpbandet innan det gjorde rejält ont i hälsenan och jag fick kliva av. Blev bättre på en gång men är lite stel.... hmm väldigt irriterande och jag hoppas verkligen att det ger sig. Nu blir det träningsvila ändå i tre dar så får se om jag kanske kan ta en långpromenad på söndag och känna efter hur det känns då. Nu är det Voltaren-gel och en extra strumpa för att hålla hälsenan varm som gäller, och just nu känns det bra i alla fall....

Helgen är rätt oplanerad förutom att vi ska fira Emmas födelsedag och Mors dag med grillkväll hos mappa på lördag. (glöm inte att det är mors dag på söndag :) Ska bli skönt att ha lite tid och greja lite och så är jag grymt sugen på ett par sovmornar också! :)



Solnedgång över Mälaren från i lördags:





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback