Åskhuvudvärk


Torsdagkväll. En rätt skön kväll blev det till slut. Har haft grymt ont i huvudet hela dagen på grund av åskan och gick hem och somnade i soffan efter jobbet. Helt slut. Men vaknade till och trots noll motivation gick jag till gymet och körde ett styrkepass + jogg 3 km på löpbandet. Sen var jag pigg som en mört :) och tog tag i städning när jag kom hem. Och när jag ändå höll på så fick katterna en dusch och för mig blev det lite hårinpackning, ansiktsmask, rakade benen och nu sitter jag här med en kopp te och laddar för Eurovision! Så det känns som det blev en mysig torsdagskväll till slut :)

Inte så mycket planerat för helgen än men finns lite lösa planer på att träffa lite vänner och familj så det blir nog bra.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback