Vårsol


Äntigen börjar våren komma krypande. Tyvärr gör solen att man ser saker som gömts i mörkret. Till exempel smutsiga fönster :) Tror jag får ta mig an dessa i helgen:


Har jobbat på att porträttfota katterna och tror jag fått till ett par fina bilder. Svårt att välja när fler blev bra. Jag gillar de här men de blir inte inskickade till fotokursen. Dem får ni se efter helgen.





Ann var här idag och ställde upp som modell och hon blev som alltid hur bra som helst på bild och jag fick till speciellt en bild jag blev väldigt nöjd med! Blev en kort pratstund under fotandet idag men vi får umgås mer imorrn då vi ska gå på Mia Skäringer i Konserthuset. Ska bli hur kul som helst att se henne! Blir nog nåt glas vin efteråt med tjejerna också.

På söndag drar jag och Tina till Stockholm för att se Robyn!!
Och så ska vi sova hos Emma så får lite systertid också :)

Japp kommer bli en bra helg! :)



Kommentarer
Postat av: Emma

Så söta katter du har!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback