Världens bästa pappa fyller år


Nu har jag precis jobbat klart för den här veckan :) Hur skönt som helst med lite långledigt!!

Det gick rätt bra och träna i måndags och igår var jag nere på Intersport och provade ut ett par nya joggingskor. Fick jättebra hjälp och tror jag har hittat ett par bra skor nu. Tydligen så trampar jag snett och behöver skot som är uppbyggda på insidan av foten, så förhoppningsvis blir hälsenorna bättre nu. Tog en promenad igår på 5 km för att känna hur det känns med nya skorna och det gick hur bra som helst.

Om en timme kommer resten av familjen och hämtar upp mig och så ska vi bege oss till Färna Herrgård för firande av finaste pappas 60 års dag! Känns som ett otroligt lyxigt sätt att starta den här ledigheten och ser fram emot massage, bubbelpool, god mat och mys!

Grattis paps!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback