Jag vill bara känna nåt innan allt tar slut


Blev en hemmakväll idag. Tittat på två filmer och kan rekommendera dem båda två. Först Conviction med Hillary Swank som var en riktigt fascinerande historia som tydligen är verklighetsbaserad. Sen har jag sett The Other Woman (eller Love and Other Impossible Pursuits som den heter i orginal) med Natalie Portman och jösses vilken gråtfilm. Kan bero på mitt lite halvlåga humör men det var fulgråt i soffan :)

Nu är det helg och det känns behövligt. Trist bara att det ska regna typ hela helgen men men får försöka mysa inomhus istället. Håller verkligen tummarna för att det kan få bli lite bättre väder till midsommar nästa vecka.

__________________________________________________________________________

Hej vännen min
Det är jag igen
Får jag komma in
Vi borde gett oss av
Gett oss själva en chans

Du vet vi är en döende sort, som vågar drömma oss lite längre bort

Jag tar inget för givet
Inga beslut för livet

Jag vill bara känna nåt innan allt tar slut

Mauro Scocco - En döende sort


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback