Färna Herrgård och Spa


Det blev verkligen en helt underbar vistelse på Färna. Vi åt och drack en massa gott, myste i spaavdelningen (som vi hade nästan helt för oss själva lyxigt nog) shoppade i herrgårdsboden och bara hade det bra. Vi kom hem avslappnade och lite lätt övergödda :) Papsen blev verkligen ordentligt firad! Glad över vår tavla blev han också!

Här kommer ett gäng bilder :)







































Nu njuter jag för fullt av denna långhelg. Jag har umgåtts med tjejorna, fått träffa Saras lille William, solat, spelat kubb, grillat, haft en tjejdag med Tina som innehöll både solning, grillning och utekväll. Idag har jag lunchat med syrran och nu pysslar jag lite här hemma. Har rensat ut gamla kläder och gjort plats för nya, alltid en befrielse. Nu blir det tvkväll med en kopp te i soffan.. och så är det ledigt imorrn med ju :)))




Kommentarer
Postat av: Ann

så underbara bilder, så glad att vi hann ses lite i helgen i alla fall! underbaraste bilden är ändå på din mamma å pappa när dom går å håller varann i handen, d ger oss hopp om att den eviga kärleken finns å väntar på oss ;) kramar!!!

2011-06-05 @ 22:55:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback