Sjuk


Ja de där fina lata dagarna övergick till att ligga hemma och vara sjuk. Suck. Avskyr att vara tvingad att ligga hemma själv. Helt annat när det är självvalt på en ledig dag. Men klättrar lite på väggarna av detta. Feber och magsjuka har hållt mig i sängen fram tills idag. Mått lite bättre tack och lov men blir hemma imorrn också. Sen ska jag vara fit for fight att göra fem dagars jobb på två dagar :)

Tur att jag fick Brothers&Sisters boxen av min syster i jul. Nu har jag all tid i världen att titta på den. Kul att se första säsongen igen var så himla länge sen, och så får man se Rob Lowe igen vara så där galet snygg och uppvaktande. Dreggelvarning :)

Jaja har ni nåt kul att berätta så hör gärna av er, börjar bli galet sugen på lite socialt liv igen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback