Jobb, jobb, jobb


Japp det är mest jobb som gäller just nu. Vi jobbar för fullt med at få klart högskolans årsredovisning och eftersom jag har rollen som "producent" av den så blir det rätt intensivt just nu. Dock går det enligt planerna och verkar inte behöva jobba i helgen vilket jag var lite rädd för i slutet av förra veckan. Men blir nog tre långa dagar nu innan jag får pusta ut lite...

Har dock tagit mig iväg och tränat både måndag och tisdag och jäklar vad det känns i ben och rumpa. Var på tufft cirkelfyspass i måndags och det var uppenbarligen behövligt med lite tyngre träning för mina muskler känner att de lever idag :) Går omkring som en gammal tant och imorse fick jag dra mig upp ur sängen haha. Men det är härligt med träningsvärk, känner mig lite duktig.

Så jobb och träning det är vad som hinns med just nu...i alla fall fram till fredagkväll då blir det AW med tjejerna och sen middag hos Ulrika på lördag. Ah ska bli härligt med lite socialt umgänge! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback