Gott nytt 2011!


Fantastiskt trevlig nyårsafton blev det. Massa god mat, fyrverkerier och trevligt sällskap.


Vi pratade en del om året som har gått och våra bästa och sämsta minnen. Det var rätt bra att tänka tillbaka på vad man faktiskt har gjort under det året och att det finns en hel del ljusglimtar att minnas. Och så klart en hel del upplevelser som vi nu lämnar bakom oss i 2010. Det är ju det fina med detta att det blir ett nytt år, vissa saker får inte följa med in i det nya utan det är dags att lämna rum för nya upplevelser och nya personer.

Med förhoppning om ett bra 2011...som innehåller några nyårslöften och ett mål är att det ska tränas minst tre gånger varje vecka. Och missas det ett träningspass en vecka så ska jag ta igen det nästa vecka, för att skapa lite press. Here we go!  




Känns väldigt skönt att det bara är lördag idag och att morgondagen kan bli lite mer produktiv än den här dagen. Varit rätt trött efter att ha sovit alldeles för lite, och på måndag ska det ju jobbas igen, fast bara mån-tis sen blir det ledigt igen :) Fast lite har jag ändå hunnit med även om det kanske varit mer jobb på insidan ...


Du ville prata häromdagen
O helt plötsligt blev det tyst
Jag undrar vad som hände
Vi som skrattade nyss
Du trodde säkert att jag hoppats
På nått som aldrig ska bli av
Men jag har aldrig lyssnat när du lovat
Aldrig ställt några krav

Melissa Horn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback