Frisk


Nu är jag back in game :) Underbar känsla när febern försvinner och man känner att livsandarna börjar återvända. Gick rätt bra att jobba igår även om jag var lite trött på kvällen. Men härligt att få träffa lite folk och faktiskt göra nåt istället för att ligga och stirra i taket. Tror dock jag ska vara försiktig med att efterlysa saker att göra :) Nästa vecka kommer ska vi hinna med galet mycket till årsredovisningen så då kommer jag få känna att jag lever.... Så får nog ta en lugn helg och fortsätta samla lite krafter.

Börjar bli så galet less på vintern. Jag vet att det är jäkligt dumt och onödigt att bli det så här pass tidigt, jag menar det är ju säkerligen två månader kvar minst. Men kan inte låta bli att längta till värmen, ljuset och att slippa ha så mycket kläder på sig. Har lite inre bilder av sommar som jag plockar fram och längtar till och det här är en sån. Bilden är tagen nere vid stugan och bara älskar lugnet där.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback