Skön start på veckan


Hade en oförskämt bra måndag igår måste jag säga. Jobbet rullade på och vi är helt klart inne på upploppet nu med årsredovisningen och när vi satt och hade eftermiddagsmöte så knackade en journalist från Västerås Tidning på dörren. Tydligen hade mina kollegor nominerat mig till veckans medarbetare och de kom med tårta och så intervjuade de mig. Blev minsann både generad och lite rörd. Antar att det kommer i tidningen i helgen då.

Hittade en post-it lapp som påminde mig att boka plats på
kattpensionatet inför sommaren och det var tur det för fick tag i sista rummet med balkong. Lite skönt att få tänka på sommaren så här mitt i vintern...

Sen var jag på bästa cirkelfyspasset efter jobbet och jösses vad jobbigt det var men mådde så himla bra efteråt. Helt hög på träningsendorfiner! Så peppad för nytt pass ikväll och på banan igen med nyårslöftet :)

Hemma väntade ett annat besked som var lite som en sten som lättade från mina axlar och somnade gott i soffan i ren utmattning sen tror jag :) Ibland kan det vara bra att måla fan på väggen för då blir man så mycket gladare när det inte händer haha.

Ja med den här sköna starten på veckan så får jag hoppas att resten av dagarna sällar sig i ledet och bjuder upp till fler bra dagar. Finns ju garanterat förutsättningar för det i alla fall.


Nog för att jag längtar till våren men lite synd att isen inte är så bra i år så man inte riktigt vill ge sig ut och promendera där, vi hade så himla fina dagar förra året ute på isen. Här jag och broren (som fyller år i helgen förresten)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback