Lugnet efter stormen


Nu har vi gått över mållinjen med det mesta jobbet med årsredovisningen. Nu ska den tryckas på fredag så lite korrläsande återstår men sen så :) Det har verkligen varit rätt intensivt arbete de här sista veckorna och det är alltid så att luften går ur en när projektet är i hamn. Igår efter min föredragning i högskolestyrelsen så var jag helt slut. Men nu börjar energin komma krypande tillbaka och skönt nog har jag inget jätteprojekt än på ett tag så nu blir det lite mer vardagsjobb.

Glad att jag lyckats hålla i min nyårsutmaning med träningen för det är verkligen en ventil i all stress. Ska iväg ikväll på medelpass med Åsa. Då blir det åka av :)

Och det blev vinter igen, jäklarns vad kallt det är ute. Men men man får njuta av de sista veckorna med inomhusmys helt enkelt, för snart är våren här och då komer man inte vilja vara inne längre. Så ikväll blir det te i tvsoffan under en filt :)







Kommentarer
Postat av: Kerstin

tv-soffor är oumbärliga!!

2011-02-15 @ 19:03:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback