Fjärde advent and then some....


Nu har ännu en vecka gått och jag har varit dålig på att uppdatera inser jag... men det är mycket som ska hinnas med så här innan jul. Har prioriterat att hålla igång med träningen nu och det är nog min livlina i detta hav av trötthet jag simmar runt i (med de flesta andra verkar det som) Kommer stappla in över mållinjen på onsdag när jag får stämpla ut och ta julledigt!! Längtar som en tok!

Det var lucia i tisdags och tog en sväng ner till stadbiblioteket på lunchen och lyssnade på elever från Fryx, hur fint och stämningsfullt som helst:



I fredags gav jag mig på att prova nya Friskisträningsformen Indoorwalkning, men tycker nog walking är ett något missvisande namn, running hade passat bättre :) Var i alla fall himla kul pass och kul med en ny träningsform som man kan variera sig med. Blir nog att lägga till i träningsschemat under våren så jag får in lite mer konditionsträning.



På kvällen var jag och Joanna ute och käkade på Indigo, ett nytt tapasställe i stan, och det var väldigt gott och trevligt. Emelie anslöt senare för ett glas på Skybar och det var kul att vi fick till att ses så här inför jul. Nästa gång vi ses är nog när vi slår klackarna i taket på Joanna och Jakobs 30 års fest :))

Fjärde advent igår alltså och veckan som gått har ackompanierats av Musikhjälpen, både på radion på jobbet och tvn hemma :) Kommer bli tomt och tyst under veckan nu må jag säga...



Nu har jag bara tre arbetsdagar kvar, helt otroligt att denna långa hösttermin snart är slut. Vet att det kommer massor med jobb på andra sidan årsskiftet men det tänker jag inte oroa mig ett dugg för nu. Nu ska här vara fokus på att vara ledig, ta det lugnt, stanna upp lite och bara njuta......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback