Mat, mat och mera mat


Ja jösses vad det blev mycket mat den här helgen. Planeringsdagar tors-fre, tacokväll på fre, dopkalas lör och sen julbord igen på söndag :) Nu blir det lite detox fram till jul så man återfår lite sug efter julmat och julgodis :)

Det var himla mysigt julbord i söndags på Öster Mälarstrand med tjejerna. Var helt utslagen efteråt och söndagskvällen sependeras mest i soffan med goskissen :)


Ja julen närmar sig och jag känner ett stort behov av att få lite lediga dagar snart. Är så trött på mornarna och detta mörker är ju deprimerande i sig. Dock kom det ju äntligen lite, lite snö igår kväll som faktiskt ligger kvar idag. Så lite ljusare blev det.

Men det är bara att bita ihop nu, två hela jobbveckor och sen tre dagar till innan det är tid för julledigt! Var skönt att få komma iväg på våra planeringsdagar förra veckan för att bryta av lite... här kommer några fler bilder från Schenströmska:


















 





Kommentarer
Postat av: emma

men åååh, gosmaija!!

2011-12-06 @ 20:48:08
Postat av: Cissi

SV: Jag försökte mig på makrill på knäcke för ett par veckor sedan och ALDRIG mer! Haha. Kattmat! Jag kräktes nästan. Visste väl med mig att jag inte gillade det egentligen men har inte ätit det sedan jag var barn så tänkte att smaken kanske ändras. Men icke! No more makrill för mig! :D

Postat av: Smsa Låna

Grym design du har på din sida. Har du gjort den själv? Skitsnyggt i alla fall!

2012-01-12 @ 23:32:23
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback